vrijdag 16 februari 2018

Mijn persoonlijke Altaar .

En zeker niet de laatste formatie die ik hier opstel .
Ik verwacht in de toekomst nog wel wat uitbreiding.
Alles op de juiste tijd.
voorlopig functioneel en voldoende.

Voor mij nog steeds een fijne plek om te zitten en stil te zijn, in meditatie of heling, de ervaring om alles los te laten van dat moment.

De karakters in het hout zijn gebrand door een vriend van mij. en staan voor :

Namu Daishi Henjo Kongo" 南無大師遍照金剛, "Homage to the great Teacher brilliant shining Diamond" 
Hulde aan de grote Leraar helder schijnende Diamant

Daaronder de drie eenheid binnen het Shingon : Fudo Myoo ( the Immovable Wisdom King), Dainichi Nyorai en Meester Kukai / Kobo Daishi
de onderste twee mandal zijn de zogenaamde Taizokai en Kongokai mandala.


 
in Gasshô,
 
 

1 opmerking: